SERVICII FUNDAMENTALE

Servicii
de Contabilitate

Iata doar cateva dintre chestiunile contabile in legatura cu care nu va mai trebui sa iti faci griji.

  • întocmirea registrului de casa zilnic
  • întocmirea jurnalelor de vânzări și cumpărări pentru TVA
  • întocmirea NIR-urilor
  • întocmirea bonurilor de consum
  • întocmirea bonuri de transfer
  • întocmirea deconturilor pentru deplasări
  • evidența analitica a clienților și furnizorilor

Citește mai mult

Servicii
Resurse Umane

Resursa umana intr-o companie trebuie gestionata corespunzator. Ne vom ocupa de:

  • Întocmirea contractelor de muncă și a actelor adiționale (modificări, încetări, decizii)
  • Întocmirea dosarelor de personal conform cerințelor legale
  • Întocmirea și transmiterea Registrului electronic de evidență a salariaților
  • Întocmirea și depunerea on-line a Declarației 112 privind obligațiile salariale

Citește mai mult

Servicii
de Fiscalitate

Te intrebi cum ai putea reduce taxele si impozitele platite catre stat? Venim in sprijinul tau cu:

  • Consultanță privind legislația financiar – contabilă și fiscală aplicabilă fiecărei societăți în parte.
  • Asistență pe perioada controalelor și investigațiilor fiscale.
  • Informări periodice, în funcție de frecvența modificărilor legislative.
  • Identificarea oportunităților fiscale și exploatarea acestora.

Citește mai mult

Servicii
Juridice

In sfera noastra de activitate se incadreaza si serviciile juridice.
Astfel, poti beneficia de:

  • consultanta juridica de specialitate
  • redactare acte, documente cereri cu caracter juridic
  • asistarea clientului la negocieri, in fata oricaror institutii si autoritati publice
  • Infiintari - Lichidari asociatii si fundatii
  • Lichidari societati comerciale cu numire de lichidator

SERVICII SUPLIMENTARE

Infiintari
societati comerciale

Vrei sa pornesti un business? Te putem ajuta cu tot ceea ce tine de infiintarea societatii comerciale!

Completare
obiect de activitate

Extinzi gama de servicii? Va trebui sa extinzi si obiectul de activitate. Te putem ajuta cu toate formalitatile necesare.

Infiintari si inchideri
punct de lucru

Vrei sa infiintezi un nou punct de lucru? Specialistii Simconta te ajuta! La fel sta situatia si daca vrei sa inchizi unul.

Lichidare / Dizolvare /
Radiere

Incheierea activitatii unei societati poate lua diverse forme. Avem solutiile perfecte pentru fiecare situatie.

Suspendare /
Reactivare societati

Fara prea multe batai de cap, la noi vei afla tot ce implica reactivarea sau suspendarea activitatii unei societati.

Cesiuni
 

Cesiunile de creante iti pun probleme? Specialistii Simconta te pot ajuta cu toate informatiile necesare.

Schimbare sediu social
 

Schimbarea sediului social presupune intocmirea anumitor formalitati. Te putem ajuta si in acest sens!

Consultanta si asistenta
 

Indiferent de chestiunea contabila, fiscala sau juridica cu care te confrunti, expertii Simconta iti ofera consultanta necesara.

Ca om de afaceri ai destule batai de cap, de aceea iti recomandam sa lasi in seama noastra, a specialistilor, tot ceea ce tine de servicii de contabilitate. Vei avea astfel totul acoperit, de la contabilitatea financiara pana la intocmirea declaratiilor si bilanturilor, de la tot ce tine de fiscalitate si pana la asistenta si consultanta asigurata, la controalele autoritatilor.

Permite-ne să te ajutăm

Focusează-te pe afacerea ta, fă ce îți place și noi ne ocupăm de restul

Tarife

Evidenta financiar-contabilă (global valorică)
Tip abonamentVolum activitate (lunar)Tarif (lunar)
AFara activitate100 LEI
BMaxim 50 documente300 LEI
C51-100 documente600 LEI
D101-200 documente900 LEI
E201-300 documente1500 LEI
F301-400 documente2000 LEI
G401-500 documente2500 LEI
HPeste 501 documenteNegociabil
Servicii salarizare – Resurse umane

  ServiciuCost (TVA inclus)
  ServiciuCost (TVA inclus)
  Deschidere contract40 LEI *
  Inchidere contract20 LEI *
  Intocmire act aditional de modificare contract10 LEI *
  Intocmire adeverinta banca, somaj20 LEI *
  Intocmire adeverinta de vechime30 LEI *
  Intocmire adeverinta medic familie / spital10 LEI *
  Intocmire fisa de evaluare anuala30 LEI *
  Intocmire fisa fiscala anuala

(declaratie privind calcularea si retinerea impozitului per beneficiar)
20 LEI *
  Intocmire fisa post personalizata130 LEI *
  Intocmire fisa post standard20 LEI *
  Intocmire pontaj si stat de plata lunar30 LEI **
  Intocmire Regulament Ordine Interioara100 LEI ***
  Intocmire organigrama posturilor50 LEI ***
  Intrega documentatie in domeniul SSM  si SU850 LEI ****
350 LEI **
  Instruirea angajatilor in domeniul SSM/SU (curierat lunar + deplasare trimestriala)10 LEI *

Legenda:
Cost per salariat                 - *
Cost per punct de lucru    - **
Cost per societate              - ***
Cost per sediu                    - ****

Servicii ale departamentului juridic

Tip abonamentDenumire abonamentTarif lunar
Sabonament Standard750 LEI
SPabonament Standard Plus1250 LEI
Pabonament Premium2500 LEI
PPabonament Premium Plus4500 LEI

Descriere abonamente departament juridic:

Tip abonamentDescriere
S– consultanta juridica
– opinii legale
SP– consultanta juridica
– reprezentare in fata oricaror institutii sau autoritati publice(primarii, prefecturi, banci, notari publici, etc)
– reprezentare in fata Of Reg Comertului
-redactare acte, documente, cereri cu caracter juridic
– asistarea clientului la negocieri precum si la incheierea contractelor si antecontractelor
P– consultanta juridica de specialitate
– consultanta juridica in vederea recuperarii de creante precum si initierea procedurilor de recuperare
– reprezentare in fata oricaror institutii sau autoritati publice(notari publici, executori judecatoresti, primarii, prefecturi, banci, etc)
– reprezentarea in fata Of Reg Comertului
– redactare acte, documente, cereri cu caracter juridic
– redactare opinii juridice
– asistarea clientului in negocieri precum si la incheierea contractelor si antecontractelor
– asistenta juridica si reprezentare in fata instantelor de judecata si in fata Curtii de Arbitraj Comercial International.
In acest caz, va fi perceput si un onorariu/caz, cu o valoare minimala.
PPServicii complete, fara alte taxe suplimentare

Serviciile neregasite in descrierea abonamentului achizitionat, vor fi taxate cu 40 LEI /ora.
Alte servicii

ServiciuCost
(preturile exprimate in RON includ TVA)
Depunere declaratii rectificative ca urmare
a aducerii cu intarziere a documentelor contabile100 LEI / declaratie rectificativa depusa
Intocmire bilant la semestruMEDIA TARIFELOR LUNILOR PRECEDENTE BILANTULUI
Intocmire bilant lichidare firma800 LEI
Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA1000 LEI / cetatean roman
 | 450 EUR + TVA / cetatean strain
Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare in ROI700 LEI
Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare cod EORI700 LEI
Intocmire si depunere documentatie pentru obtinere cod de TVA
valabil pentru operatiuni intracomunitare < 10.000 euro1000 LEI
Nota contabila2 LEI / nota
Deplasare pentru ridicare acte20 LEI + (1.5 LEI x Nr Km) / deplasare
Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte500 LEI
Consultanta financiar-contabila si fiscala325 LEI / 30 minute
Analiza financiar-contabila asupra activitatii economice500 LEI / ora
Verificare si actualizare fisa pe platitor ANAF- lucrari contabile – prin asistent contabil100euro/ora
Verificare si actualizare fisa pe platitor ANAF
– specialist - expert contabil
200euro/ora

Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale auxiliare (registre, copii xerox, dischete, dosare, alte obiecte de papetarie) evaluate la suma de 100 LEI / an, va fi achitata la implinirea unui termen de 12 luni de prestare a serviciilor sau la inceputul unui an calendaristic.